Friday 11 November 2011

Raya Korban

As'salamualaikum & Salam Sejahtera

6/11/11 bersamaan 10 Zulhijjah 1432 H


Selamat Hari Raya AidilAdha. :D Raya AidilFitri dapat duit raya, raya nie tak mengharap pun. Haha

Pagi2 bangun nak siap pergi Masjid nak Solat Sunat Raya Korban laa. Lepas balik je dari masjid, ada akikah (penyembelihan). Jiran aku buat, untuk siapa entah. Kalau tak silap aku, akikah tuh untuk majikan jiran aku kut, tapi jiran aku wakilkan untuk sembelihlah. Kat bawah nie ada gambar. *picture quality low,sorry.. pakai fon murah je











Lembu bapak aku tengok je kambing tuu kena sembelih



nie proses buang kulit


Keesokan harinya. Keluarga aku pulak yang buat akikah. Nie untuk majikan bapak aku pulak. Kali nie pakai lembu. *adoi,gambar hilang... kat Camera,PC,laptop,thumb drive,semua tak ada... banyak tuh aku snap... >__<
Nanti2 aku cari laa. Post nie agak tergantung lah. 
Sekian, Salam~

No comments:

Post a Comment