Monday 17 October 2011

Graduation Day

As'salamualaikum & Salam Sejahtera

14 / 10 / 11 hari yang amat memenatkan!! >_< 
Pukul 6.20 pagi bgn, mandi, siap2. Nak ke sekolah lerrr. Then masa kat sekolah pukul 10.15 kena keluar pergi Segi College, Kota Damansara. Nak prepare untuk esok ( Graduation Day )
tapi kat sana tak buat apa pun, sebab kena tunggu kontraktor buat kerja install Carpet belum siap lagi. Balik lah, dalam pukul 12.30 macam tuu.


Solat Jumaat habis dalam pukul 2 lebih cm tuu, rehat jap kat rumah. Hari panas woo masa tuh!! Bole jadikn tenaga altenatif untuk memasak. Hekhekhekk. Moto pulak mati, tak boleh start!! Buat hal pulak moto aku nie!! suro laa BAPAK aku hantar pergi sekolah. Kat sekolah tunggu kawan, ride moto pergi rumah cikgu sesame, naik moto dia. Pergi Segi College naik kereta cikgu ku, Mercedes!! 
Kitorang habis susun meja sume tuh dah nak dekat2 kul 7 kalo tak silap. Rasanya laa. Pastuu cikgu hantar aku ngan kawan aku yang ada motor tuu pergi umh dia, nak amek motor. Kawan aku yang lainn pulak cikgu hantar terus ke rumah diorang. Cikgu bagi upah! Yeehaaaa! Then kitorang balik lah. Tapi masa balik tuh tayar motor bocor!! haa amek kaw!! Tadi siang moto buat hal, sekarang moto kawan aku ni pulak -.- Pastuu kitorang tolak lah motor tuu nak cari bengkel. Cari punyer cari punyer cari, sampai mlm! agk2 kul 9 kut, baru jumpa. Tuu pun dah nak tutup. Selamat2~ 


Kawan aku yang tak ada lesen tuu terpaksa laa balik sorang2 dari Kota Damansara ke Kayu Ara. Aku nie pulak, bapak aku amek, bapak aku dah ada kat kota lama gak ar, dari pukul 8 kut. So, dengan hati kering, dia ride la sorang2, doa banyak2 tak ada Roadblock, sebab dia takde lesen. Then semuanya ok. Tak ada apa2, selamat sampai, begitu juga dengan aku. Sampai rumah teros tukar baju, tak mandi pun. Haha. Then tertido. Lupa nak solat~
.
.
.
.
.
15 / 10 / 11 juga tak kurang penatnyer!! Bangun pagi, dah la semalam tuu balik lambat. Bangun pukul 6.30 jugak. Just cuci muka jer. Siap2 kan pakaian sume, keperluan yang perlu di bawak. Dalam pukul 7.30 mandi. Siap2! Pukul 8 gerak pergi Pelangi Damansara. Teman kawan aku (yang cikgu hantar semalam) ride motor. So ada 2 motor la citer ny. Dia tak ada lesen, hari tuu accident. Jadi dia agak TRAUMA laa. Selama aku ride ke kolej tuu, tak ada apa yang berlaku. Alhamdulillah~


Best gila lah kat sana. Masa naik atas pentas, debar2 bhai. Ramai tgk, haha. Thumbs up!!

 *tak ada gambar laa pulak,lupa nak bawak Camera masa tuh
Lepas habis even tuh, kitorg (kawan2 aku yg susun meja) kena kemas meja n kerusi. Memang tugas kitorang. Penat jugak lah.
.
.
.
.
.
Lepas dari kolej tuh, Tak terus balik. Lepak Pizza Hut jap. Saja.
makan2. Huhu, haha, dan macam2 lg. XD Habis dah.
Sekian, Salam~

No comments:

Post a Comment