Sunday 2 October 2011

Open House Aku Pulak

As'salamualaikum & Salam Sejahtera

Entry yang lepas cerita pasal Open House kawan2 aku, sekarang ni pasal Open House aku pula yerr (semalam)~ hehehe.
Di sebabkan Open House sendiri, terpaksa laa bangun pagi, ngantok ah!!

err,macam ni la kut muke aku time ngantok! haha

Yang peliknya, Open House aku, tapi aku kerja menjemput kwn2 aq...?? Nak lebih specific? Aku pickup diorang pakai kereta ler... adoyai~ Tapi takpa, aku faham, rumah aku agak jauh dari tempat yang ada perkhidmatan awam. Lagi pun diorang takda lesen, aku sorang jer ada. So, aq lah ditugaskan untuk bimbing diorang ke jalan yang benar, supaya tidak sesat. Hahaa. Iyelah, jalan yang benar tuu rumah aku, sesat tuu dah kemana2 lah jawabnya. :D


Open House ni start tengah hari, agak2 pukul 12 cam tuu.
Kat bawah ni ada beberapa gambar makanan yang di sediakan~

 Lontong

 Sayur Lodeh

 Ayam Masak Cili

 Sotong (entah masak apa,malas nak tanya)

 Bihun 

 orang kata Kuih Selangor o_O

 Tembikai

Agar-agar

Dah! Sikit tuu jer. Ramai yang cakap, sotong yang paling marvelous..!! betul lah tuu kut. Hehe.
Benda ni keluarga aku budget2, sampai petang jer, tapi sampai ke malam lah pula. Tapi ni ok lagi, tak macam tahun lepas. Sampai ke 11 malam haa!! amek kow!! hohoho.
Lepas kemas2, penat! Then tidur! *lupe nak Solat 
Sekian, Salam~

No comments:

Post a Comment